ا

  • ابوطالبی، فاطمه رابطۀ حمایت اجتماعی ادراک شده با بهزیستی ذهنی و پیشرفت تحصیلی دختران پیش‌دانشگاهی [دوره 14، شماره 48، 1397، صفحه 147-168]

  • احسانی، سحر بررسی رابطه برآورده شدن نیاز های اساسی روانشناختی و رضایت از زندگی: نقش واسطه ای انگیزش پیشرفت و سرمایه های روانشناختی [دوره 14، شماره 50، 1397، صفحه 71-87]

  • ایرجی راد، ارسلان بررسی رابطه خودآگاهی و هیجانات ناشی از تدریس در معلمان (هنرآموزان) هنرستان ها [دوره 14، شماره 50، 1397، صفحه 55-70]

  • اسدزاده، حسن اثربخشی آموزش راهبرد یادگیری خودگردان در افزایش سرزندگی تحصیلی و وجدان تحصیلی دانش آموزان اهمال کار [دوره 14، شماره 50، 1397، صفحه 171-193]

  • الواری، شادی بررسی تأثیر اجتماع یادگیری بر مهارت های اجتماعی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 14، شماره 47، 1397، صفحه 75-93]

  • امجدی صومعه، بهناز مقایسه ی میزان فعالیت مغزی در زمان ارائه ی تصاویر دو بعدی و سه بعدی در دانش آموزان با هوش فضایی بالا و پایین [دوره 14، شماره 50، 1397، صفحه 131-153]

  • انتصار فومنی، غلامحسین اثربخشی آموزش راهبرد یادگیری خودگردان در افزایش سرزندگی تحصیلی و وجدان تحصیلی دانش آموزان اهمال کار [دوره 14، شماره 50، 1397، صفحه 171-193]

  • انسانی مهر، نرگس بررسی رابطه برآورده شدن نیاز های اساسی روانشناختی و رضایت از زندگی: نقش واسطه ای انگیزش پیشرفت و سرمایه های روانشناختی [دوره 14، شماره 50، 1397، صفحه 71-87]

  • انصاری راد، محمد مبانی تفسیر تربیتی قرآن [دوره 14، شماره 47، 1397، صفحه 185-202]

ب

  • بابایی منقاری، محمد مهدی تحلیل محتوایی و استنادی مقالات فصلنامه روانشناسی تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی [دوره 14، شماره 49، 1397، صفحه 85-117]

  • بشرپور، سجاد نقش سیستم‌های مغزی رفتاری و تیپ‌های صبحی- عصری در پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 14، شماره 49، 1397، صفحه 203-220]

  • بلوچی انارکی، محمد اثربخشی مداخله بازی‌های توجهی بر بهبود عملکرد حافظه و یادگیری دیداری کودکان دبستان بر اساس رویکرد عصب شناختی [دوره 14، شماره 48، 1397، صفحه 1-17]

  • بهزادپور، سمانه پیش بینی انگیزه پیشرفت بر اساس سرسختی روانشناختی و حمایت اجتماعی در دختران دانش آموز [دوره 14، شماره 49، 1397، صفحه 139-151]

پ

  • پاشاشریفی، حسن تبیین انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان بر مبنای جهت‌گیری انگیزشی ادراک شده والدین و معلمان و میانجی‌گری نیازهای اساسی روان‌شناختی (ارائه مدلی علّی) [دوره 14، شماره 47، 1397، صفحه 141-162]

  • پیری، موسی اثربخشی نقشه مفهومی در آموزش مفاهیم ریاضی و خودپندارۀ ریاضی دانش آموزان ابتدایی [دوره 14، شماره 48، 1397، صفحه 19-36]

  • پیرانی، ذبیح مطالعه پدیدارشناسانه «موفقیت تحصیلی» از دیدگاه کنشگران: دانش‌آموزان، والدین و معلمان [دوره 14، شماره 50، 1397، صفحه 89-112]

  • پروانه، آذر اثر بخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تنظیم شناختی هیجان و باور‌های خودکارآمدی در دانشجویان دختر [دوره 14، شماره 47، 1397، صفحه 1-23]

  • پورحسین، رضا بررسی رابطه برآورده شدن نیاز های اساسی روانشناختی و رضایت از زندگی: نقش واسطه ای انگیزش پیشرفت و سرمایه های روانشناختی [دوره 14، شماره 50، 1397، صفحه 71-87]

چ

  • چراغ ملایی، لیلا تحلیل دورة تأمین مدرّس برنامة ملی شناسایی و هدایت استعدادهای برتر (شهاب) و ارزیابی آن دوره در سال های 93- 95 [دوره 14، شماره 47، 1397، صفحه 25-47]

  • چوب ساز، آیدا مقایسه ی میزان فعالیت مغزی در زمان ارائه ی تصاویر دو بعدی و سه بعدی در دانش آموزان با هوش فضایی بالا و پایین [دوره 14، شماره 50، 1397، صفحه 131-153]

ح

  • حاجی، مرضیه بررسی رابطه خودآگاهی و هیجانات ناشی از تدریس در معلمان (هنرآموزان) هنرستان ها [دوره 14، شماره 50، 1397، صفحه 55-70]

  • حجازی، مسعود اثربخشی آموزش راهبرد یادگیری خودگردان در افزایش سرزندگی تحصیلی و وجدان تحصیلی دانش آموزان اهمال کار [دوره 14، شماره 50، 1397، صفحه 171-193]

  • حسنی، کاظم بررسی تحلیل محتوای کتاب فارسی بخوانیم پایه ششم ابتدایی براساس عوامل ذهنی و شاخص‌های خلاقیت از نظر گیلفورد [دوره 14، شماره 48، 1397، صفحه 57-82]

  • حکمتیان، ملیحه دلزدگی تحصیلی از درس مطالعات اجتماعی بر اساس ساختار کلاس، کیفیت تدریس و حمایت عاطفی معلم [دوره 14، شماره 49، 1397، صفحه 29-51]

  • حکیمی راد، الهام رابطه باورهای خودکارآمدی تحصیلی با بهزیستی تحصیلی:نقش واسطه‌ای تنیدگی تحصیلی ادراک شده و هیجانات پیشرفت [دوره 14، شماره 49، 1397، صفحه 53-84]

خ

  • خاکسار، الهام اثربخشی مداخله بازی‌های توجهی بر بهبود عملکرد حافظه و یادگیری دیداری کودکان دبستان بر اساس رویکرد عصب شناختی [دوره 14، شماره 48، 1397، صفحه 1-17]

  • خامسان، احمد رابطۀ حمایت اجتماعی ادراک شده با بهزیستی ذهنی و پیشرفت تحصیلی دختران پیش‌دانشگاهی [دوره 14، شماره 48، 1397، صفحه 147-168]

  • خانبانی، مهدی رابطه باورهای خودکارآمدی تحصیلی با بهزیستی تحصیلی:نقش واسطه‌ای تنیدگی تحصیلی ادراک شده و هیجانات پیشرفت [دوره 14، شماره 49، 1397، صفحه 53-84]

  • خرمی، فاطمه اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی بر اضطراب امتحان و نگرش نسبت به مدرسه در دانش آموزان پایة یازدهم [دوره 14، شماره 50، 1397، صفحه 25-54]

  • خوانین زاده، محمد حسین مبانی تفسیر تربیتی قرآن [دوره 14، شماره 47، 1397، صفحه 185-202]

د

  • داودی، حسین تحلیل محتوایی و استنادی مقالات فصلنامه روانشناسی تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی [دوره 14، شماره 49، 1397، صفحه 85-117]

  • درتاج، فتانه رابطه میزان استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی با احساس تنهایی و خیانت زناشویی در دانشجویان [دوره 14، شماره 47، 1397، صفحه 119-140]

  • درتاج، فریبا رابطه میزان استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی با احساس تنهایی و خیانت زناشویی در دانشجویان [دوره 14، شماره 47، 1397، صفحه 119-140]

  • درتاج، فریبرز اثربخشی امید درمانی بر اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان مقطع دبیرستان شهر قزوین [دوره 14، شماره 48، 1397، صفحه 73-86]

  • درتاج، فریبرز اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی بر اضطراب امتحان و نگرش نسبت به مدرسه در دانش آموزان پایة یازدهم [دوره 14، شماره 50، 1397، صفحه 25-54]

  • درودی، جواد نقش سیستم‌های مغزی رفتاری و تیپ‌های صبحی- عصری در پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 14، شماره 49، 1397، صفحه 203-220]

  • دلاور، علی اثربخشی الگوی طراحی آموزشی چهار مولفه ای برخلاقیت دانش آموزان در درس علوم تجربی [دوره 14، شماره 49، 1397، صفحه 153-172]

ر

  • راستگومقدم، میترا رابطۀ حمایت اجتماعی ادراک شده با بهزیستی ذهنی و پیشرفت تحصیلی دختران پیش‌دانشگاهی [دوره 14، شماره 48، 1397، صفحه 147-168]

  • رجبیان ده زیره، مریم رابطه میزان استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی با احساس تنهایی و خیانت زناشویی در دانشجویان [دوره 14، شماره 47، 1397، صفحه 119-140]

  • رسولی، بهنام اثربخشی الگوی طراحی آموزشی چهار مولفه ای برخلاقیت دانش آموزان در درس علوم تجربی [دوره 14، شماره 49، 1397، صفحه 153-172]

  • رشیدی، علیرضا اثر بخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تنظیم شناختی هیجان و باور‌های خودکارآمدی در دانشجویان دختر [دوره 14، شماره 47، 1397، صفحه 1-23]

ز

  • زارعی زوارکی، اسماعیل طراحی الگوی آموزشی مبتنی بر نظریه‌ی بار شناختی بر اساس تحلیل محتوای کیفی و اعتباریابی درونی و بیرونی آن [دوره 14، شماره 49، 1397، صفحه 1-27]

  • زردی گیگلو، بهمن خصوصیات روان سنجی پرسشنامه پنج عامل شخصیت برای کودکان-فرم کوتاه (BFQ-C-SF) [دوره 14، شماره 48، 1397، صفحه 103-126]

  • زینی، مرضیه اثربخشی مداخله بازی‌های توجهی بر بهبود عملکرد حافظه و یادگیری دیداری کودکان دبستان بر اساس رویکرد عصب شناختی [دوره 14، شماره 48، 1397، صفحه 1-17]

س

  • سالاری پور، مولود بررسی نقش تعامل تجربه‌های محیط تحصیلی با میانجی‌گری باورهای معرفت‌شناختی بر خودکارآمدی پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه چمران اهواز [دوره 14، شماره 48، 1397، صفحه 38-58]

  • سعادتی شامیر، ابوطالب پیش بینی مسئولیت پذیری دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه بر اساس خودکار آمدی و هوش معنوی [دوره 14، شماره 48، 1397، صفحه 127-145]

  • سعدی پور، اسماعیل نقش کارکردهای سبک تفکر و خودکارآمدی در میزان آمادگی دانشجویان برای حضور در دوره‌های آموزش الکترونیکی [دوره 14، شماره 47، 1397، صفحه 95-118]

  • سعدی پور، اسماعیل طراحی الگوی آموزشی مبتنی بر نظریه‌ی بار شناختی بر اساس تحلیل محتوای کیفی و اعتباریابی درونی و بیرونی آن [دوره 14، شماره 49، 1397، صفحه 1-27]

  • سیف، علی اکبر اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی بر اضطراب امتحان و نگرش نسبت به مدرسه در دانش آموزان پایة یازدهم [دوره 14، شماره 50، 1397، صفحه 25-54]

  • سلیمانی، اسماعیل اثربخشی آموزش حل مسئلۀ اجتماعی بر سازگاری و خودکارآمدی دانش ‏آموزان زورگو [دوره 14، شماره 47، 1397، صفحه 49-73]

  • سهرابی، فرامرز پیش بینی انگیزه پیشرفت بر اساس سرسختی روانشناختی و حمایت اجتماعی در دختران دانش آموز [دوره 14، شماره 49، 1397، صفحه 139-151]

ش

  • شیخ الاسلامی، علی اثربخشی آموزش حل مسئلۀ اجتماعی بر سازگاری و خودکارآمدی دانش ‏آموزان زورگو [دوره 14، شماره 47، 1397، صفحه 49-73]

  • شریعتمدار، آسیه اثربخشی آموزش سرسختی روانشناختی بر خودکارآمدی تحصیلی و پذیرش اجتماعی دانش آموزان [دوره 14، شماره 48، 1397، صفحه 87-103]

  • شریفی، مسعود بررسی نوسانات کارآمدی چرخه های شبانه روزی و هفتگی منطق ریاضی دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 14، شماره 50، 1397، صفحه 113-130]

  • شریفی درامدی، پرویز طراحی الگوی آموزشی مبتنی بر نظریه‌ی بار شناختی بر اساس تحلیل محتوای کیفی و اعتباریابی درونی و بیرونی آن [دوره 14، شماره 49، 1397، صفحه 1-27]

  • شکری، امید رابطه باورهای خودکارآمدی تحصیلی با بهزیستی تحصیلی:نقش واسطه‌ای تنیدگی تحصیلی ادراک شده و هیجانات پیشرفت [دوره 14، شماره 49، 1397، صفحه 53-84]

ص

  • صادقی، افراسیاب تحلیل مفهومی شایستگی و نقش شایستگی اخلاقی در فرزند پروری [دوره 14، شماره 50، 1397، صفحه 1-24]

  • صادقی، مسعود تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر تأخیر در رضامندی و خوش بینی تحصیلی دانش آموزان [دوره 14، شماره 49، 1397، صفحه 119-137]

  • صالح راد، ریحانه اثربخشی الگوی طراحی آموزشی چهار مولفه ای برخلاقیت دانش آموزان در درس علوم تجربی [دوره 14، شماره 49، 1397، صفحه 153-172]

  • صحرایی، سهراب رابطه باورهای خودکارآمدی تحصیلی با بهزیستی تحصیلی:نقش واسطه‌ای تنیدگی تحصیلی ادراک شده و هیجانات پیشرفت [دوره 14، شماره 49، 1397، صفحه 53-84]

  • صفایی مقدم، مسعود تحلیل مفهومی شایستگی و نقش شایستگی اخلاقی در فرزند پروری [دوره 14، شماره 50، 1397، صفحه 1-24]

ض

  • ضرغامی، محمد حسین مقایسه ی میزان فعالیت مغزی در زمان ارائه ی تصاویر دو بعدی و سه بعدی در دانش آموزان با هوش فضایی بالا و پایین [دوره 14، شماره 50، 1397، صفحه 131-153]

ط

  • طاهری، زهرا اثربخشی الگوی طراحی آموزشی چهار مولفه ای برخلاقیت دانش آموزان در درس علوم تجربی [دوره 14، شماره 49، 1397، صفحه 153-172]

ع

  • عباسی، محمد تحلیل محتوایی و استنادی مقالات فصلنامه روانشناسی تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی [دوره 14، شماره 49، 1397، صفحه 85-117]

  • عبدی پور، فوزیه بررسی تحلیل محتوای کتاب فارسی بخوانیم پایه ششم ابتدایی براساس عوامل ذهنی و شاخص‌های خلاقیت از نظر گیلفورد [دوره 14، شماره 48، 1397، صفحه 57-82]

  • عبدی‌پور، فاروق بررسی تحلیل محتوای کتاب فارسی بخوانیم پایه ششم ابتدایی براساس عوامل ذهنی و شاخص‌های خلاقیت از نظر گیلفورد [دوره 14، شماره 48، 1397، صفحه 57-82]

  • عسگری، زهرا پیامدهای روانشناختی-تحصیلی موسسات آموزشی کنکور: مطالعه‌ای مبتنی بر نظریه زمینه‌ای [دوره 14، شماره 49، 1397، صفحه 173-202]

  • عطادخت، اکبر خصوصیات روان سنجی پرسشنامه پنج عامل شخصیت برای کودکان-فرم کوتاه (BFQ-C-SF) [دوره 14، شماره 48، 1397، صفحه 103-126]

  • عظیمی، داریوش اثربخشی آموزش سرسختی روانشناختی بر خودکارآمدی تحصیلی و پذیرش اجتماعی دانش آموزان [دوره 14، شماره 48، 1397، صفحه 87-103]

  • علیپور، شیوا تحلیل محتوایی و استنادی مقالات فصلنامه روانشناسی تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی [دوره 14، شماره 49، 1397، صفحه 85-117]

ف

  • فتح آبادی، جلیل بررسی نوسانات کارآمدی چرخه های شبانه روزی و هفتگی منطق ریاضی دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 14، شماره 50، 1397، صفحه 113-130]

  • فتح اللهی، فیروزه رابطه میزان استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی با احساس تنهایی و خیانت زناشویی در دانشجویان [دوره 14، شماره 47، 1397، صفحه 119-140]

  • فرامرزی، صحرا بررسی تحلیل محتوای کتاب فارسی بخوانیم پایه ششم ابتدایی براساس عوامل ذهنی و شاخص‌های خلاقیت از نظر گیلفورد [دوره 14، شماره 48، 1397، صفحه 57-82]

  • فرزادی، فاطمه بررسی نقش تعامل تجربه‌های محیط تحصیلی با میانجی‌گری باورهای معرفت‌شناختی بر خودکارآمدی پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه چمران اهواز [دوره 14، شماره 48، 1397، صفحه 38-58]

  • فقیهی، علی رضا مطالعه پدیدارشناسانه «موفقیت تحصیلی» از دیدگاه کنشگران: دانش‌آموزان، والدین و معلمان [دوره 14، شماره 50، 1397، صفحه 89-112]

ق

  • قدم پور، عزت اله تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر تأخیر در رضامندی و خوش بینی تحصیلی دانش آموزان [دوره 14، شماره 49، 1397، صفحه 119-137]

ک

  • کابینی مقدم، سلیمان اثربخشی آموزش راهبرد یادگیری خودگردان در افزایش سرزندگی تحصیلی و وجدان تحصیلی دانش آموزان اهمال کار [دوره 14، شماره 50، 1397، صفحه 171-193]

  • کارشکی، حسین پیامدهای روانشناختی-تحصیلی موسسات آموزشی کنکور: مطالعه‌ای مبتنی بر نظریه زمینه‌ای [دوره 14، شماره 49، 1397، صفحه 173-202]

  • کامکار، پیمان نقش کارکردهای سبک تفکر و خودکارآمدی در میزان آمادگی دانشجویان برای حضور در دوره‌های آموزش الکترونیکی [دوره 14، شماره 47، 1397، صفحه 95-118]

  • کیامنش، علیرضا اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی بر اضطراب امتحان و نگرش نسبت به مدرسه در دانش آموزان پایة یازدهم [دوره 14، شماره 50، 1397، صفحه 25-54]

  • کولایی نژاد، جمال الدین بررسی تحلیل محتوای کتاب فارسی بخوانیم پایه ششم ابتدایی براساس عوامل ذهنی و شاخص‌های خلاقیت از نظر گیلفورد [دوره 14، شماره 48، 1397، صفحه 57-82]

گ

  • گراوند، یاسر بررسی نقش تعامل تجربه‌های محیط تحصیلی با میانجی‌گری باورهای معرفت‌شناختی بر خودکارآمدی پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه چمران اهواز [دوره 14، شماره 48، 1397، صفحه 38-58]

  • گل محمدیان، محسن اثر بخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تنظیم شناختی هیجان و باور‌های خودکارآمدی در دانشجویان دختر [دوره 14، شماره 47، 1397، صفحه 1-23]

ل

  • لاله، حدیثه خصوصیات روان سنجی پرسشنامه پنج عامل شخصیت برای کودکان-فرم کوتاه (BFQ-C-SF) [دوره 14، شماره 48، 1397، صفحه 103-126]

م

  • متقیان، مریم تبیین انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان بر مبنای جهت‌گیری انگیزشی ادراک شده والدین و معلمان و میانجی‌گری نیازهای اساسی روان‌شناختی (ارائه مدلی علّی) [دوره 14، شماره 47، 1397، صفحه 141-162]

  • مجیدیان فرد، محمد باقر بررسی رابطه ساختاری (تدوین مدل) تفکر انتقادی براساس سبک های یادگیری و نقش میانجی فراشناخت [دوره 14، شماره 50، 1397، صفحه 155-169]

  • محرم زاده، هنگامه اثربخشی آموزش حل مسئلۀ اجتماعی بر سازگاری و خودکارآمدی دانش ‏آموزان زورگو [دوره 14، شماره 47، 1397، صفحه 49-73]

  • محمدی مهر، مژگان بررسی رابطه ساختاری (تدوین مدل) تفکر انتقادی براساس سبک های یادگیری و نقش میانجی فراشناخت [دوره 14، شماره 50، 1397، صفحه 155-169]

  • محمدویردی، امیدعلی بررسی نوسانات کارآمدی چرخه های شبانه روزی و هفتگی منطق ریاضی دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 14، شماره 50، 1397، صفحه 113-130]

  • محمودزاده، سپیده نقش سیستم‌های مغزی رفتاری و تیپ‌های صبحی- عصری در پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 14، شماره 49، 1397، صفحه 203-220]

  • مذبوحی، سعید پیش بینی مسئولیت پذیری دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه بر اساس خودکار آمدی و هوش معنوی [دوره 14، شماره 48، 1397، صفحه 127-145]

  • مرادی، رحیم نقش کارکردهای سبک تفکر و خودکارآمدی در میزان آمادگی دانشجویان برای حضور در دوره‌های آموزش الکترونیکی [دوره 14، شماره 47، 1397، صفحه 95-118]

  • مرادی، رحیم اثربخشی الگوی طراحی آموزشی چهار مولفه ای برخلاقیت دانش آموزان در درس علوم تجربی [دوره 14، شماره 49، 1397، صفحه 153-172]

  • مرعشی، منصور تحلیل مفهومی شایستگی و نقش شایستگی اخلاقی در فرزند پروری [دوره 14، شماره 50، 1397، صفحه 1-24]

  • میرهاشمی، مالک تبیین انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان بر مبنای جهت‌گیری انگیزشی ادراک شده والدین و معلمان و میانجی‌گری نیازهای اساسی روان‌شناختی (ارائه مدلی علّی) [دوره 14، شماره 47، 1397، صفحه 141-162]

  • مطهری، زهرا سادات پیش بینی انگیزه پیشرفت بر اساس سرسختی روانشناختی و حمایت اجتماعی در دختران دانش آموز [دوره 14، شماره 49، 1397، صفحه 139-151]

  • معتبد، ناهید اثربخشی مداخله بازی‌های توجهی بر بهبود عملکرد حافظه و یادگیری دیداری کودکان دبستان بر اساس رویکرد عصب شناختی [دوره 14، شماره 48، 1397، صفحه 1-17]

  • مقامی، حمیدرضا بررسی تأثیر اجتماع یادگیری بر مهارت های اجتماعی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 14، شماره 47، 1397، صفحه 75-93]

  • مقیمی، الهام اعتباریابی و رواسازی نسخه فارسی فهرست شادکامی پمبرتون [دوره 14، شماره 47، 1397، صفحه 163-183]

  • مکتبی، غلامحسین بررسی نقش تعامل تجربه‌های محیط تحصیلی با میانجی‌گری باورهای معرفت‌شناختی بر خودکارآمدی پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه چمران اهواز [دوره 14، شماره 48، 1397، صفحه 38-58]

  • ملک زاده، رقیه اثربخشی نقشه مفهومی در آموزش مفاهیم ریاضی و خودپندارۀ ریاضی دانش آموزان ابتدایی [دوره 14، شماره 48، 1397، صفحه 19-36]

  • مهرام، بهروز پیامدهای روانشناختی-تحصیلی موسسات آموزشی کنکور: مطالعه‌ای مبتنی بر نظریه زمینه‌ای [دوره 14، شماره 49، 1397، صفحه 173-202]

  • مهرعلیان، ابراهیم اثربخشی امید درمانی بر اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان مقطع دبیرستان شهر قزوین [دوره 14، شماره 48، 1397، صفحه 73-86]

  • موسوی، سید علی مطالعه پدیدارشناسانه «موفقیت تحصیلی» از دیدگاه کنشگران: دانش‌آموزان، والدین و معلمان [دوره 14، شماره 50، 1397، صفحه 89-112]

ن

  • نبی زاده، رضا بررسی رابطه برآورده شدن نیاز های اساسی روانشناختی و رضایت از زندگی: نقش واسطه ای انگیزش پیشرفت و سرمایه های روانشناختی [دوره 14، شماره 50، 1397، صفحه 71-87]

  • نجاتی، وحید بررسی نوسانات کارآمدی چرخه های شبانه روزی و هفتگی منطق ریاضی دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 14، شماره 50، 1397، صفحه 113-130]

  • نجیمی، مرتضی بررسی رابطه ساختاری (تدوین مدل) تفکر انتقادی براساس سبک های یادگیری و نقش میانجی فراشناخت [دوره 14، شماره 50، 1397، صفحه 155-169]

  • نعیمی، ابراهیم اثربخشی آموزش سرسختی روانشناختی بر خودکارآمدی تحصیلی و پذیرش اجتماعی دانش آموزان [دوره 14، شماره 48، 1397، صفحه 87-103]

  • نعمت طاوسی، محترم اعتباریابی و رواسازی نسخه فارسی فهرست شادکامی پمبرتون [دوره 14، شماره 47، 1397، صفحه 163-183]

  • نقی بیرانوند، فاطمه تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر تأخیر در رضامندی و خوش بینی تحصیلی دانش آموزان [دوره 14، شماره 49، 1397، صفحه 119-137]

  • نیکدل، فریبرز دلزدگی تحصیلی از درس مطالعات اجتماعی بر اساس ساختار کلاس، کیفیت تدریس و حمایت عاطفی معلم [دوره 14، شماره 49، 1397، صفحه 29-51]

  • نیلی احمد آبادی، محمد رضا طراحی الگوی آموزشی مبتنی بر نظریه‌ی بار شناختی بر اساس تحلیل محتوای کیفی و اعتباریابی درونی و بیرونی آن [دوره 14، شماره 49، 1397، صفحه 1-27]

  • نوشادی، ناصر دلزدگی تحصیلی از درس مطالعات اجتماعی بر اساس ساختار کلاس، کیفیت تدریس و حمایت عاطفی معلم [دوره 14، شماره 49، 1397، صفحه 29-51]

و

  • واحدی، شهرام اثربخشی نقشه مفهومی در آموزش مفاهیم ریاضی و خودپندارۀ ریاضی دانش آموزان ابتدایی [دوره 14، شماره 48، 1397، صفحه 19-36]

  • ولایتی، الهه نقش کارکردهای سبک تفکر و خودکارآمدی در میزان آمادگی دانشجویان برای حضور در دوره‌های آموزش الکترونیکی [دوره 14، شماره 47، 1397، صفحه 95-118]

  • ولایتی، الهه طراحی الگوی آموزشی مبتنی بر نظریه‌ی بار شناختی بر اساس تحلیل محتوای کیفی و اعتباریابی درونی و بیرونی آن [دوره 14، شماره 49، 1397، صفحه 1-27]

ه

  • هاشمی، جلال تحلیل مفهومی شایستگی و نقش شایستگی اخلاقی در فرزند پروری [دوره 14، شماره 50، 1397، صفحه 1-24]

login