تاثیر موک بر یادگیری و یادداری درس قرآن کریم دانش‌آموزان دختر سال نهم شهر تهران

سعید مذبوحی؛ فاطمه تلافی داریانی

دوره 17، شماره 59 ، فروردین 1400، ، صفحه 405-423

https://doi.org/10.22054/jep.2021.40711.2631

چکیده
  این پژوهش با هدف بررسی تاثیر استفاده از موک بر یادگیری و یادداری در آموزش قرآن کریم پایه نهم متوسطه در مدرسه دخترانه فضیلت منطقه 2 انجام شد. هدف تحقیق، کاربردی و روش آن به صورت آزمایشی بود. جامعه آماری شامل دانش‌آموزان دختر مقطع نهم متوسطه مدرسه فضیلت واقع در منطقه 2 شهر تهران در سال تحصیلی 97-1396 بود. حجم نمونه شامل 50 نفر از دانش‌آموزان ...  بیشتر

طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش از راه دور مبتنی بر موک برای دانشجویان

فریبا درتاج؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ خدیجه علی آبادی

دوره 13، شماره 44 ، تیر 1396، ، صفحه 83-108

https://doi.org/10.22054/jep.2017.7981

چکیده
  این پژوهش با هدف طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش از راه دور مبتنی بر موک برای دانشجویان و اعتبارسنجی آن از نظر متخصصان انجام شده است. روش پژوهش، روش توصیفی-تحلیلی با رویکرد مرور نظام­مند ادبیات پژوهشی و جهت اعتبارسنجی الگو از روش توصیفی-پیمایشی استفاده شد. جامعۀ آماری این تحقیق جهت طراحی الگوی آموزشی، شامل تمامی کتاب­ها، مقالات ...  بیشتر