فلسفه، تعلیم و تربیت، و چالش پست مدرنیسم

سعید بهشتی

دوره 2، شماره 4 ، تیر 1385، ، صفحه 31-74

https://doi.org/10.22054/jep.2006.5977

چکیده
  پست مدرنیسم، اعم از این که جزیی از مدرنیسم و یا به عنوان یک پدیده ی متفاوت و نوین در نظر گرفته شود، در عرصه های فلسفه و فلسفه ی تعلیم و تربیت، اندیشه ای نسبتا تازه است. این طرز تفکر، هرچند مولود فکری فیلسوفان نیست، اما در اثر تلاش های آنان زاییده و گسترده شده است. اندیشه های عمل گرایان، وجود گرایان، پدیدار شناسان، فیلسوفان زبانی، و نظریه ...  بیشتر